Deprecated: Return type of Requests_Utility_CaseInsensitiveDictionary::offsetExists($key) should either be compatible with ArrayAccess::offsetExists(mixed $offset): bool, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice in /www/webvol5/i9/4crapw0ddrrn8zw/efsfurulund.se/public_html/wp-includes/Requests/Utility/CaseInsensitiveDictionary.php on line 40

Deprecated: Return type of Requests_Utility_CaseInsensitiveDictionary::offsetGet($key) should either be compatible with ArrayAccess::offsetGet(mixed $offset): mixed, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice in /www/webvol5/i9/4crapw0ddrrn8zw/efsfurulund.se/public_html/wp-includes/Requests/Utility/CaseInsensitiveDictionary.php on line 51

Deprecated: Return type of Requests_Utility_CaseInsensitiveDictionary::offsetSet($key, $value) should either be compatible with ArrayAccess::offsetSet(mixed $offset, mixed $value): void, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice in /www/webvol5/i9/4crapw0ddrrn8zw/efsfurulund.se/public_html/wp-includes/Requests/Utility/CaseInsensitiveDictionary.php on line 68

Deprecated: Return type of Requests_Utility_CaseInsensitiveDictionary::offsetUnset($key) should either be compatible with ArrayAccess::offsetUnset(mixed $offset): void, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice in /www/webvol5/i9/4crapw0ddrrn8zw/efsfurulund.se/public_html/wp-includes/Requests/Utility/CaseInsensitiveDictionary.php on line 82

Deprecated: Return type of Requests_Utility_CaseInsensitiveDictionary::getIterator() should either be compatible with IteratorAggregate::getIterator(): Traversable, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice in /www/webvol5/i9/4crapw0ddrrn8zw/efsfurulund.se/public_html/wp-includes/Requests/Utility/CaseInsensitiveDictionary.php on line 91
Årsmöte EFS Furulunds församling – EFS i Furulundsförsamling

Årsmöte EFS Furulunds församling

Vi hälsar dig varmt välkommen till årsmöte för EFS i Furulunds församling söndag den 20mars ca kl. 13.15 i Öjersjökyrkan. Vi inleder årsmötet med möjlighet att dela i gudstjänsten i Öjersjökyrkan, sedan finns möjlighet till förstärkt fika och årsmötet beräknas starta kl13:15. Sista inlämningsdag för motioner till årsmötet är den 20 februari 2022. Tyck till och lämna din motion till någon i styrelsen eller mejla till info@permalmberg.se